Toimitusehdot
Sula Group Oy:n verkkokaupan yleiset toimitusehdot.
Tilaaminen
Tilaaminen tai ostaminen Sula Group Oy:n verkkokaupasta ei vaadi rekisteröitymistä. Rekisteröitymätön uusi asiakas tekee tilauksensa Vieraana. Asiakkaan rekisteröidyttyä, hänelle lähetetään käyttäjätunnus ja salasana, joita hän voi jatkossa käyttää mm. tilaamiseen ja omien asiakasetujen käyttämiseen. Asiakas sitoutuu säilyttämään ja käyttämään tunnuksiaan siten, että ulkopuoliset eivät saa tunnuksia haltuunsa. Kun tilaus tulee järjestelmäämme, saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostilla, ja tilaus on tällöin sitova.
Tuotevalikoimamme ja hinnastomme ovat kokonaisuudessaan nähtävissä verkkokaupassamme.
Hinnoista on ilmoitettu veroton (Alv 0%) hinta.
Toimitus
Tuotteet toimitetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaan toimitusosoitteeseen.
Asiakkaan on tarkastettava vastaanottamansa tilauksen kunto mielellään jo vastaanotto vaiheessa.
Jos toimitus ei vastaa tilausta tai toimituksessa on kuljetus- tai muu vaurio,
siitä tehdään huomautus rahtikirjaan sekä ilmoitus Sula Group Oy:lle,
Rahtimaksu määräytyy asiakkaan valinnan mukaan, kaikki toimitukset on vakuutettu.
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-2 arkipäivää tilauksesta,
Halutessasi voit myös noutaa lähetyksen toimipisteestämme Hämeentie 157 (4.krs), 00560 Helsinki.
Toimipisteemme on avoinna arkisin maanantaista perjantaihin kello 8:00-16:00.
Tilaustuotteiden toimitusaika on yleensä noin 1 viikko tilauksesta, tai se ilmoitetaan erikseen.
Mikäli tilauksen käsittely kestää normaalia pidempään, pyrimme ilmoittamaan siitä asiakkaalle.
Maksaminen:
Verkkokaupassamme voit maksaa kaikkien Suomalaisten pankkien pankkitunnuksilla sekä yleisimmillä luotto- ja pankkikorteilla.
Yrityksien tiliasiakkailla on mahdollisuus ostaa laskuun ennalta sovitulla maksuehdolla.
Tarvittaessa järjestämme yrityksille leasingrahoituksen, Kysy sopivaa vaihtoehtoa.
Maksupalveluntarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Sula Groupiin.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Takuu
Kaikille laitteille myönnetään valmistajan ilmoittama takuu, joka on vähintään yksi (1) Vuosi.
Sony Pro tuotteilla on yleensä erikseen rekisteröitävä 2-vuoden Primesupport on site takuu.
Panasonic Pro tuotteilla on yleensä erikseen rekisteröitävä erikoistakuu joka vaihtelee 2-5 vuoden välillä.
Canon Pro tuotteilla on erikseen rekisteröitävä 2-vuoden CPN takuu.
Esittely, poisto ja käytettyjen laitteiden takuu on yksi (1) kuukausi
Asiakas toimittaa laitteen takuuhuoltoon omalla kustannuksellaan.
Koulutus
Tarvittaessa järjestämme tarpeeseenne räätälöityä koulutusta,
kouluttajina toimivat alan ehdottomaan kärkeen kuuluvat ammattilaiset, jotka omaavat vuosien kokemuksen.
Ota yhteyttä ja kerro tarpeesi niin teemme siitä tarjouksen.
Tuki
Sula Groupin ainutlaatuinen maksuton puhelinneuvonta on käytettävissäsi
normaalin työajan puitteissa kaikille myymillemme laitteille.
Huolto
Merkistä riippumatta otamme täyden huoltovastuun myymistämme laitteista.
Muut ehdot
Muilta osin noudatamme TK Yleiset 2010 ja IT 2000 yleisiä sopimusehtoja.
Ympäristö
Sula Group pyrkii kaikin mahdollisin keinoin säästämään luontoa.
Toimitusehdot ja palautukset:
Käyttämättömillä kuluttajatuotteilla on kuluttajasuojalain 6. luvun mukainen 32 vuorokauden palautusoikeus.
Tuotteiden palautuksista on aina sovittava erikseen Sula Groupin kanssa. Palautettavien tuotteiden on oltava uuden veroisia alkuperäispakkauksessaan.
Kaikki palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja ellei toimituksessa ole selkeää toimittajasta johtuvaa virhettä. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:
Ohjelmistoilla tai muilla vastaavilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti ostajaa varten tilattu, valmistettu tai modifioitu.
Ammattikäyttöön tarkoitetuilla tuotteilla ei automaattisesti ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta,
koska kuluttajansuojalaki ei päde yritysten välisessä ammattituotteiden kaupassa.
Ammattituotteen palautus oikeudesta on sovittava etukäteen myyjän kanssa.
Lisätiedot:
Ota meihin reilusti yhteyttä, mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme, palvelustamme tai muusta toiminnastamme. Autamme mielellämme.
Sula Group Oy
Y-tunnus: 0691010-1
Puhelinvaihde: 020-7769 780
Sähköposti: yritys@sulagroup.fi
Osoite: Hämeentie 157 (4.krs), 00560 Helsinki